Säsongsstart på Kjula. Vi träffas för att mingla, kramas, gå kurser, brandöva, träna HLR. Vi förbereder säsongen med preparering av banan, snyggar till i våra hus och utrymmen. Schema enligt nedan. Det kommer att finnas möjlighet för övernattning i husen precis som vanligt.
Vi hoppas att alla Kjulafunktionärer har möjlighet att delta. Även om du har licens kan det vara bra att fräscha upp sina kunskaper och att komma fram till ett gemensamt sätt att tolka reglerna. Anmälan senast 2 maj 2017.
För B-funktionärerna har vi ett pass "Krishantering och Ledarskap" som vi önskar att alla är med på även om ni inte är med på de övriga kurspassen.
Intresserade "icke-Kjula-funktionärer" är välkomna i mån av plats. För kursmaterial och mat den 6 maj: 400 kronor. Välkomna att stanna på middag och mingel på kvällen. Övernattning går att ordna. Ifall man vill delta i söndagens HLR och Brand lägger vi på 100 kronor. Mail till eva@kassmyra.se. Anmälan senast 2 maj 2017.
Utbildnings- och Kick-Off-helg 5-7 maj 2017 Kjula Dragway
Fredag 5 maj
18.00 Tävlingsledningsmöte
Lördag 6 maj
09.00 Samling, Fika, Mingel
10.00 – 11.30 Tävlingsledning resp Teknisk C och B del 1
11.30 – 12.30 Lunch
12.30 – 14.00 Tävlingsledning resp Teknisk C och B del 2
14.00 – 14.30 Bensträckare, Mellis, Mingel
14.30 – 16.00 Tävlingsledning B och Teknisk B del 3, Krishantering & Ledarskap
16.00 – 16.30 Bensträckare, Mellis, Mingel
16.30 – 18.00 Tävlingsledning B och Teknisk B del 4, Fördjupning regelverk och juridik
18.15 – 18.45 Fotografinformation
19.00 Middag, Mingel
Söndag 7 maj
08.00 Frukost
09.00 – 10.30 Sjukvård / HLR
10.30 – 11.00 Bensträckare, Mellis, Mingel
11.00 – 12.30 HLR / Brand teori
12.30 – 13.30 Lunch, Mingel
13.30 – 15.00 Brand teori/praktik
15.00 Avslutning